Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Z deníčku kavárenského povaleče 4.část


Ne, že bych dlouho nikde nesnídala, ale nějak jsem se pořád nemohla dostat k sepsání dalšího dílu, kam na dobrý brunch. Rozhodně top bylo pro nás Wake up cafe. A nejslabší asi přeslazená Malina. Samozřejmě jsem stihla i 2x CafeFin. Tak můžu snídat pořád!




Café Chloé

Abych byla upřímná, tuhle kavárnu jsme měly s Markét vybranou už dlouho. Ale ne protože jídlo, ale protože stěna z růží. Instagramový must-have. Řekla bych, že tohle je dost holčičí kavárna. Chlapa bych sem fakt netahala.
Takže jsme vyrazily klasicky na otevíračku, abychom si mohly vybrat místo a mohly udělat hezký fotky. Hezký fotky máme, ale to jídlo byl celkem průměr. A nedozrálý avokádo uplně nechceš.


Bistro MONK

Markétky narozeniny, můj svátek. Byl to spíš oběd než snídaně a taky na dlouhou dobu poslední společný kavárenský poflakování. Pak nám všechno zavřeli. Avochlebík byl fajn, banana bread super. A mají tu moc dobrý kafíčko.




Cafe Malina
Po třech měsících snídáme s Markét jinak než u mě doma – v kavárnách to nešlo ještě, tak jsme si jídlo objednaly a vyrazily do parku. Kdyby byly lívance o 25% méně sladký, jsou boží. Takže jsem na tý náloži cukru frčela až do večera.





Národní 38
Můj narozeninovej brunch. Zase jsem snídala avokádo a nebýt toho velkýho množství cibulky to byla fajn snídaně a moc pěkná zahrádka. I kafíčko bylo moc dobrý. A vůbec byl tenhle den moc hezkej.







Coffe Conner bakery

Tentokrát měla svátek Markét. Někdy jsou snídaně takové porce, že člověk půlku dne nemusí jíst. Tady to byla porce tak akorát. A ty pohodlný křesílka! Jo, kousek je nová pobočka Creme de la Creme




Wake up cafe

Tak sem jsme chtěla taky dlouho, ale Dolní Počernice jsou tak trochu z ruky. Takže jsme si to naplánovaly jako výlet a vyrazily jsme. Kavárna je moc krásná a výběr velký. Já jsem klasicky toužila po avokádu a vajíčkách a tak jsem si při objednávání trochu vymýšlela. Až jsem se teda trochu styděla, ale co mám dělat, když mi bublinky v limonádě vadí?
Nicméně mi vyšli vstříc a snídaně byla boží. Tady jsme určitě nebyla naposledy.



Komentáře

Oblíbené příspěvky