Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Běžecký deníček - březen


Měsíc plnej kontrastů. Na jednu stranu plnej dřiny a očekávání, na druhou plnej slz a zklamání. Ale život není černobílej, je třeba se umět vyrovnat se vším, co přichází, najít v tom něco dobrýho a jít (běžet) dál.
    
2. – 8.března – 56 kilometrů
Pondělí. Mám dostěhováno a jsem neskutečně unavená, jenže venku je krásně, tak jdu vyklusnout. Nohám se vůbec nechce, ale ty pocity z novýho začátku jsou neskutečný, takže při běhu vypadám jako reklama na zubní pastu. A hnedka další den klasický intervaly, snad ty nejbolavější. 2x4km+2km. To kroužení na Letný bylo šílený, ale běhat to Žižkově by mě zabilo. Čtvrtek. Poslední tempovej běh před RunTour. Byla to dřina, ale tempo jsem udržela. Těšila jsem se, že dám bráchovi co proto, a udělám maximum, abych doběhla dřív. A i přes únavu jsem zlehka vyběhla i v pátek. Poprvé jsem ucítila holeň. Dala jsem si vanu a odmítla si připustit problém. Moje klasika. V neděli osmýho jsem začínala šestej běžeckej rok. A to bylo třeba oslavit. Jak jinak než během. Takže jsem tam poslala rovnou dvacku.

9. – 15.března – 42 kilometrů
Normální úterý by patřilo intervalům. Jenže tohle úterý bylo jiný. Byl to začátek změn a konce. Takže jsem šla vyklusnout vztek, že se všechno otočilo o 180 stupňů. Se změnama a zákazama jsem ztratila chuť do tempa. V těle se mi usadila tenze a já se zaboha nemohla rozhýbat. V sobotu jsem ale doma nevydržela. Nahodila jsem batoh a pomalým tempem jsem se rozběhla. A doběhla až do Vranýho. Povedlo se mi se zpřítomnit a uvolnit. A odměnou mi byla první pětadvacítka. (Místo závodní desítky v Budějovicích)

16. – 22.března – 34 kilometrů  Po dvou dnech odpočinku jsem běhat už celkem nutně potřebovala. Navíc homeoffice a to znamená ještě víc času na zadku. Pro hyperaktivku já fakt trest. Běhání s šátkem přes pusu je peklo, ale stejně jsem ve čtvrtek vyběhla znova. Teď není kam spěchat, takže pohodové tempo to jistí. Že by se mi ale běhalo nějak extra, to se říct nedá. I přesto jsem ale v neděli nahodila běžeckej batoh a vyrazila. A celou cestu jsem se nestačila divit. Tempo se mi drželo okolo 5.35 a pár kilometrů bylo i rychlejších. Po strašně dlouhý době se mi běželo fakt dobře, tak jsem si dala 17km (a v pondělí málem nedojela na kole do práce, jak mě bolely nohy).

23. – 31.března – 48 kilometrů
I tenhle týden znamenal homeoffice=běhaní. V úterý jsem ke svému překvapení opět udržela tempo blízko pět a půl minuty na kilometr. A i když jsem neplánovala, vyběhla jsem i ve středu. Dvoudenní volno a plán na sobotu byl jasnej. Pokud to jen trochu půjde, chci si dát půlmaraton. Aspoň sama. No, dala jsem ho, ale měla jsem co dělat, abych ho celej neprobrečela. Jestli jsem v týdnu měla pocit, že si zvykám, že jsem se vším v pohodě, tak dneska fakt ne. Chtěli jsme se sejít s kamarádama a odběhnout společně. Měla jsem pro ně vymyšlené překvapení do cíle. Těšila jsem se na společný oběd. A místo toho jsem běžela jen já. S šátkem na puse. Celá v černém. Cítila jsem se zlomená a tak moc osamělá v celým tom davu cyklistů, který vytáhlo sobotní sluníčko. Nohám jsem dala dva dny oraz a posledního března jsem vyrazila na 11 kilometrů, které měly zaokrouhlit měsíc na 180 km. A taky měly zahájit běžeckou pauzu, protože od poslední pauzy moje nohy naběhaly skoro tisíc kilometrů (tj 5 měsíců), což je vzdálenost, kterou jsem běhávala za celý rok. Navíc pokud všechno dobře dopadne, podzim bude závodně opravdu nabitej, takže je třeba nabrat novou sílu.

Celkem za březen 180km (celkem letos 617km)


Komentáře

Oblíbené příspěvky