Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Z deníčku kavárenského povaleče 3.část


Sice mi běh zabere hodně času, ale udělat si chvíli na brunch s mýma nejbližšíma je pro mě hodně důležitý. Docela se nám daří vyrazit jednou měsíčně - před vánoci jsem během týdne byla dokonce čtyřikrát. 
Miluju čas nad dobrým jídlem a kafíčkem - prostě balanc. nemůžu pořád jen běhat, že jo.

Spižírna 1902
Sem jsme vlastně vůbec neměly v plánu jít. Jenže Tvoje máma byla beznadějně plná, Café Jen taky. Tak jsme došly až sem. Kavárna má tématické týdny a nám výběr úplně nesednul. Kamarádka měla lívance a já bagel s avokádem. Jak jinak. Zklamaný jsme neodcházely, ale na zadek jsme si z toho taky nesedly. Což dokazuje i fakt, že jsem na kavárnu v předchozích dvou článcích zapomněla. 

Cafioca
Maličká kavárna v blízkosti Palladia. Nikdy jsem neseděla v pohodlnějším křesle. Výběr pestrý – jídelní lístek má i fotky, takže o to těžší je si vybrat. Jídlo bylo super, káva dobrá, prostředí příjemný ale… Čekat na dvě jídla 45 minut mi přijde lehce mimo. Možná náhoda, těžko říct. Nicméně to dost zkazilo celkový dojem.   











WAF-WAF
Plán byl původně jiný – Kafe Francin. Ale neberou tam rezervace, takže jsme bohužel štěstí na volný stoleček neměli. Kousek od kavárny je ale waflárna, tak jsme si s bráchou dali snídani tam. Palačinka, lívance nebo wafle podle chutí každého. Chuťově super, hezky nazdobená snídaně a ten plecháček? A co jsme okukovali wafle u ostatních stolů, dá s výběrem ingrediencí opravdu vyhrát.

WILD at heart CAFÉ
Snídaně po návratu z dovči, takový bolestný. Moc mě překvapilo, že jsme v kavárně byly poměrně dlouho samy. Obě jsme měly chuť na lívance i avotoast – ten jsme si daly napůl. Byl moc dobrý, nicméně ty lívance? Ty spustily řadu ranních pokusů u mě v kuchyni. Byly skvělý, nadýchaný. Určitě doporučujeme.











Sweet & Pepper days
Dlouhá pauza od poslední snídaně. Mám ráda styl moderní gastronomie a tahle kavárna mi vyrazila dech. Jídlo bylo chuťově vyladěný do posledního detailu a naprostá pastva pro oči. Sem chci určitě znova. Navíc kavárna pravidelně obměňuje snídaňové menu a vybrat si, je fakt těžký, protože člověk by chtěl zkusit vážně všechno.
















Marty´s kitchen
Tuhle kavárnu jsem si střihla hnedka dvakrát po sobě. Výběr široký, takže uspokojit chutě není těžké. První den jsem měla avotoast s jahodama – to, že se mimo sezónu podávají jahody lyofilizované mi přijde uplně v pohodě, jen domácí ořechový chleba mě zklamal. Měla jsem naprosto jinou představu. A trochu rozmlsaná ze Sweet & Pepper days bych ocenila hezčí servis. Každopádně jsem za pár dní do kavárny vyrazila znovu a tentokrát jsem zvolila vejce Benedikt s uzeným lososem. Výběr nezklamal a já jsem byla chutí opravdu nadšená.  



Satsang 


Kavárna, která je veganfriendly. S kamarádkou přišlo opět dilema mezi slanou a sladkou snídaní, a protože to byl opravdu brunch, dala jsme si každá svoje vejce Benedikt s kozím sýrem a napůl jejich veganské lívance. Ty lívance byly vážně obří a my je jedly pěkně dlouho. Kavárna nezklamala, neříkám, že by se dostala do nějakého top výběru, ale určitě bych neměla problém sem vyrazit znovu.


WILD at heart CAFÉ
   

Komentáře

Oblíbené příspěvky