Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Běžecký deníček – září


Září bylo, na rozdíl srpna, plné závodů a objemově mnohem rozumnější. Staršně jsem si ho užila, padaly osobáky a já mám plno krásných zážitků.
2. – 7.září – 31 kilometrů

Kvůli sobotnímu Birellu mám v plánu běžet pondělí a středa místo klasického úterý a čtvrtku. V pondělí beru věci do práce. Nohy nejsou nijak odpočinutý po běhání v Třebíči a cítím se jako přejetá parním válcem. Vybíhám a uklidňuju sama sebe, že z Modřan jede do Braníka hodně tramvají. S pokorou běžím pomalu kilometr za kilometrem. Není kam spěchat. Jsem mile překvapená, že se mi běží lehce, bez bolesti. Klidně bych běžela i dál než 12 kilometrů. Zmlsaně jdu znovu ve středu. Po práci vyrazím do Kunraťáku, kde plánuju rychlé úseky před sobotním závodem. Venku je nepříjemné dusno. Mám těžké nohy a neběží se mi vůbec dobře. Pokora rychle zmizela. Cítím se frustrovaná a zakazuju si myslet na sobotní osobák. S vypětím sil oběhnu les. Těžký trénink hlavně pro mou hlavu.
Po dvou dnech odpočinku přijde závod, na který jsem se moc těšila. Birell GP. Byl boží a osobák padnul. A článek o něm tady: https://bezkynevkuchyni.blogspot.com/2019/09/birell-grand-prix-2019.html

10.9. – 15.9. – 23 km

V úterý se nechám přemluvit na social run s adidas runners. Jsem po pondělních vakcínách ještě trochu unavená, ale lehký výklus přijde vhod. Občas přijde kopeček nebo nějaké rovinky. Takže to v konečném výsledku není uplně snadný trénink, ale je plný vtípků a srandiček. A plný kochání se do červena barvící se oblohou. Jo, to mám ráda. Hashtag romantička. Další trénink byl rovnou závod, o kterém jsem psala tady: https://bezkynevkuchyni.blogspot.com/2019/09/na-bedne.html
Po závodu jsem si dala (neplánované) dva dny úplného volna. V sobotu večer jsem vyrazila fandit a nasát atmosféru na Night run. A v neděli jsem vyběhla. Jako asi takhle. Dát si kafe skoro v osm večer byl dost blbej nápad. A posnídat banán a kafe taky. Nicméně jsem si střihla poměrně rychlou osmičku a pak s pocitem na zvracení doběhla ještě dva a půl kilometrů. Průměrný tempo super, můj stav už méně.  

17.9. – 21.9. – 40 km

Úterý. Nechce se mi na trénink, chci běžet sama. Jenom tak zlehka, v tempu půlmaratonu a aspoň tak 10km. Po práci balím batůžek a vyrážím směr Braník přes Modřanskou rokli. Běží se mi dobře. To se musí nechat, tak nekoukám na hodinky. Poprvé se podívám na jedenáctém kilometru. 59 minut a kousek. Aha. To v plánu nebylo. Doběhnu poslední kilometr. Přemýšlím, jak zvládnu běžet 21 kilometrů na pocit a nepřepálit to. Těžko. Poslední, skoro osmikilometrový předzávodní trénink si dám ve čtvrtek, pocit stejnej při šestkovém tempu i při tempu 5:20. To bude sobota. A jaká sobota bylo? Neskutečná. Článek tady: https://bezkynevkuchyni.blogspot.com/2019/09/ustecky-reparat.html 


25.9. – 29.9. – 26 km

A co jsem jako čekala, když jsem se snažila přeběhat bacila? Po půlce jsem se k dalšímu tréninku dostala až ve čtvrtek. Hlava i nohy by letěly až třeba na druhej konec Prahy, ale plíce nechápaly. Fakt vůbec. A pořád jsem musela dodýchávat kašel. Ale hlavně, že jsem běžela! Můj absťák už byl totiž nesnesitelnej. A ten samý den jsem taky kývla na závod na Konopišti. Jo jasně, nejsem normální. Už i šéf říkal, že jsem magor. O závodu píšu tady: https://bezkynevkuchyni.blogspot.com/2019/09/mattoni-freerun-konopiste.html 
No a nedalo mi to, v neděli jsem hnedka znovu. Na pondělí jsem měla už plány a chtěla jsi trošku zažít šestkové tempo. Bylo tepleji, než jsem čekala. Celou cestu jsem kalkulovala Nature run. A proklínala svým milionpetstotisíc půchýřů. Hashtag nohy princezny. 

Celkově naběháno 120 km 



Komentáře

Oblíbené příspěvky