Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Ovesno-mandlový dortík

Abych pořád nepsala jenom o běhání, přidávám recept dortík, který jsem upekla pro návštěvu, kterou čekám. Klasicky jsem se do poslední chvíle nemohla rozhodnout, jestli bude nebo nebude pečený, jak bude vypadat a tak.
Nakonec jsem při pečení korpusu lehce zaexperimentovala. Po upečení jsem ho prokrajovala, ale protože díky jablečnému pyré je to spíš mokrá buchta, tak bych si to pro příště odpustila. Chuťově je ale korpus moc dobrý a dal by se použít i na cupcaky.

Korpus (menší forma - asi 20cm)
  • 100g mandlové mouky
  • 100g ovesné mouky
  • 1 sklenička jablečné přesnídávky
  • 1 PDP
  • 1 PL xylitolu
  • 1 PL třtinovéhu cukru
  • 1 vajíčko
  • tekutina - cca 1/4 skleničky od přesnídávky (poslouží dobře k vypláchnutí zbytku přesnídávky)
Všechny ingredience smícháme a dáme péct na 180 stupňů zhruba 35 minut.

Krém jsem zvolila kombinaci tvarohu a bílého jogurtu, kdy do poloviny jsem vmíchala rozmixované ostružiny.


Komentáře

Oblíbené příspěvky