Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Ze života kvárenského povaleče - 2.část


Kavárna, co hledá jméno
Na kafíčku jsem tu byla už mockrát. A mají ho skvělý. A snídala jsem tu dvakrát. A pokaždý to stejný – toast s avokádem, vajíčkem, uzeným lososem a ředkvičkama. Skvělá chuť, skvělej design jídla. Tohle místo miluju. Jen sem taky všichni touží jít, takže si na místo můžete pěknou chvíli počkat. Ale vyplatí se!






 Bistro proti proudu
Avokádovej chleba s červenou řepou a kozím sýrem. O můj bože. Do tý doby jsem jako vítěze brala CafeFin. Ale tenhle předčil veškerý očekávání. Sice jsem měla hodně co dělat, abych tu obří porci snědla, ale ta chuť byla neskutečná. Kafíčko super, celkový design kavárny taky. Kavárnička je ale malá, takže to chce rezervaci. 






 Farma Letná
Měla jsem na návštěvě brášku a tak jsme se po závodě vyrazili odměnit na brunch.
 Opět jsem testovala chleba s avokádem. Byl s hruškou, ztraceným vejcem a karamelizovanou mrkví. Jako sladkou tečku jsme si dali dýňové lívanečky. A moc dýňové nebyly. Za mě spíš průměr, už bych nepřemýšlela, že se vrátím.

 







Cofeeroom
Maličká kavárnička, kam jsem vyrazila s Markétkou, když jsem byla darovat krev. Samozřejmě jsem si dala chleba s avokádem. Krásnej servis, jen tý rukoly mohlo být maličko míň. 

Můj šálek kávy
Taková srdcová kavárna. Na mlýnku Doubleshot a umí dělat skvělá vajíčka. I limonády. Dá se tam i normálně a dobře najíst a zase je lepší si udělat rezervaci.








Mezi srnky
Další z maličkých kaváren, která má svůj osobitý design. Dlouho jsem rozvažovala, co tu posnídám a nakonec jsem vybrala rýžovou kaši s kardamomem, pistáciovým olejem, pistáciema a granátovým jablkem. Chuť byla atypická, ale rozhodně ne špatná. Příjemná změna od všech klasik.


Tvoje máma
Kavárna nebere rezervace, takže to chce vyrazit zavčas. Je to přijemný a útulný místo s patrem. Posnídala jsem chleba s rajčatovým pestem a avokádem a banánový chlebík. Příjemný místo na kávičku a něco sladkého.


SmetanaQ
Kafíčko mají luxusní a výhledy z kavárny taky. „Slavila“ jsem tady narozeniny a tak sem si dala velkou snídani, která se skládala z wafle, vejce benedikt a avotaostu. Jako první bych maličko vytkla design jídel. Ano, v jednoduchosti je sice krása, ale přesto by si jídlo zasloužilo trošku péče. Na druhou stranu ale určitě téhle kavárně ještě dám šanci.

Mondieu Praha
Tuhle kavárnu na Chodově jsem Markét posílala už dávno, ale na snídani jsme sem vyrazily teprve nedávno. Dala jsem si rýžovou kaši s mandlovým mlíkem, amarettem, jahodama a karamelizovanýma ořechama. Nic zbytečně sladkýho, chuť vyvážená. Velkej palec nahoru. Tady jsme rozhodně nebyly naposledy.


Komentáře

Oblíbené příspěvky