Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Ze života kavárenského povaleče - 1.část


I když jsem hodně aktivní člověk, jsem taky kavárenský povaleč. Miluju dobrou kávu a miluju jednou za čas líné dopoledne a brunch s mýma blízkýma. A tak mě napadlo sepsat tipy, kde nám chutnalo. Anebo naopak, kde jsem byla trochu zklamaná.
Vzhledem k tomu, že na snídaně chodíme hlavně s mou kamarádkou Markétkou už nějaký ten pátek, bude mít tohle téma jistě několik částí. A zároveň budu pořád doplňovat podle toho, jaký podnik zrovna vyzkoušíme.


Cafe Jen
Tohle byl můj úplně první brunch na doporučení kamaráda. A pamatuju si ho do dneška celkem živě. Měla jsem den po promoci a večeru propařenýmu s kamarádama ,a protože jsme neměly rezervaci, jely jsme s kamarádkou hnedka na otevíračku. Dala jsem si ovesnou kaši a napůl chleba s avokádovou pěnou. Snídaně skvělá, kafíčko úžasný. Podruhý už jsem byl moudřejší a udělala rezervaci. Kavárna je maličká a zájem obrovskej. Na druhej pokus jsem měla míchaná vajíčka a tvaroh s pečenýma ořechama a švestkama. Můžu jen doporučit! 


Kavárna Místo

Sem mě pro změnu vytáhl kamarád. Do Dejvic to nemám úplně blízko a tak tam kavárny nemám ještě moc zmapovaný. Takhle kavárna mě překvapila velkým a vzdušným prostorem a i v neděli skoro v půl 11 jsme si sedli i bez rezervace. Volba padla opět na kaši. Tentokrát jsem ale vybrala rýžovou s kokosovým mlékem, pekanama a horkým ovocem. Na mlýnku tu mají Doubleshot a ani tady rozhodně nešlápnete vedle!



CafeFin
Kavárna hnedka u metra Jiřího z Poděbrad. Neberou rezervace, takže před otevíračkou stojí před kavárnou hlouček lidí, kteří si tu chtějí dát snídani. Jo, i my jsme si ji tu dvakrát vystály. A stojí to za to. Jejich avokádovej chleba je neskutečnej. Dáváme si ho s kamarádkou napůl a k tomu ještě většinou každá svoji kaši. Jednou jsem měla kaši ovesnou a jednou rýžovou. Tohle místo je skvělý. A ten chleba s avokádem si určitě dejte.












Cacao
Acai bowl byla super, avo-toast už mě tolik na zadek neposadil. A vůbec, do Cacaa asi chodím raději na ty jejich super saláty. Anebo na budha bowl.








Moment
Takhle kavárna je veganská, takže jsme sem vyrazily s kamarádkou Jančou, která má laktózovou intoleraci a já sama se mléku taky ráda vyhnu. Bohužel jsem ale byla zklamaná. Měly jsme wafle a lívance – vlastně kromě tvaru těsta nebyl poznat rozdíl. Mastné, přeslazené a opravdu důkladně zalité jakýmsi čoko toppingem. Ne, znova už bych tam nešla.



















Eska
Fotku nemám, tahle snídaně byla jako přepadovka a rozhodně jsem si chtěla užít každou minutu. A být offline. Snídala jsem fermentovanou kaši s ovocem a kousek chleba s máslem. Kaši asi pořád budu upřednostňovat teplou. Nicméně ten jejich chleba? Neskutečnej.

Komentáře

Oblíbené příspěvky