Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Fazolové brownies


Nedávno jsem přidávala recept na brownies. A rozhodně to nebyla žádná zdravá verze! Dneska to bude ale úplně naopak. Vzpomněla jsem si na fazolové brownies, na kterém jsem hodně ujížděla předloňské léto. Snídala jsem ho přibližně jednou týdně. Udělala jsem rovnou dávku z 3 plechovek fazolí, protože mě často po obědě honí chuť na sladké a tohle je super alternativa plná bílkovin. Recept je částečně převzatý od Katty Veganza a na instagramu najdeme spoustu inspirace pod  #beaniebykatty

  • 3 plechovky fazolí (červené nebo bílé, to je asi v zásadě jedno)
  • 30g kakaa
  • 60g čokoládové proteinu
  • Čokoládové flavdrops
  • 1 PDP
  • 1ČL skořice
  • 2 velké hrsti vlašských ořechů
  • 250 ml rostlinného mléka
  • 2 vajíčka

Fazole důkladně propláchneme a spolu s rostlinným mlékem umixujeme na hladkou směs. Přidáme zbylé ingredience (kromě ořechů) a zamícháme. Nakonec vmícháme ořechy a pečeme na 200 stupňů okolo půl hodiny.
Recept lze hodně obměňovat, přidat oříškové máslo, kousky čokolády, kakaové boby, kokos, banán, vločky,chia nebo lněné semínko. Bez kakaa a z bílých fazolí spolu s vanilkovým proteinem vznikne fazolové blondies. 
Dokonce jsem tohle brownies použila párkrát i jako korpus na dort. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky