Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Dýňový dortík

Chtěla jsem sepsat recept na upravený recept na mrkváč, ale nějak jsem papír s naváženým množstvím surovin někam založila, takže snad příště.
Tenhle recept je skoro kopie receptu z aktinu. Vyskočil na mě na instagramu, když jsem jela minulý týden do práce. A docela mě zlákalo po delší době upéct něco zdravého, bez cukru a jen tak pro sebe.
Dort jsem dávala do střední formy.

Korpus:

  • 60 g mletých mandlí
  • 60 g mletých kešu
  • 50 g strouhného kokosu
  • 120 g datlí
  • limetková šťáva z 1/2 limetky
Všechny ingredience smícháme v kompaktní hmotu a vmačkáme do formy.

Dýňová vrstva:
  • 550 g pyré z upečené dýně
  • 50 g kokosového oleje
  • 100 ml koksového mléka
  • šťáva z druhé poloviny limetky
  • skořice
  • flavdrops - já použila maple syrup
  • a protože jsem posera, použila jsem do směsi ještě 1/2 pytlíku ztužovače za studena od Dr. Oetkera 
Opět všechno smícháme dohromady a nalijeme na korpus. Tuhnout necháme ideálně přes noc.

Krém:
  • 400 g skyru
  • 1 PL medu
  • flavdrops - do krému jsem použila vanilku

Komentáře

Oblíbené příspěvky