Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Špenátové lívance

Lívance, kaše, palačinky - můžou nejen sladké, ale taky slané. V lednici jsem měla poslední kousek kozího sýru, takže jsem vymýšlela, co s ním, abych nedělala jen nudný salát. A tak jsem si dojela koupit špenát a zkusila slané špenátové lívance. A musím říct, že jsem byla z výsledku maximálně nadšená, a kdybych si měla vybrat mezi bramborákem a tímhle lívance, tak neváhám ani minutu a volím tenhle špenátový. Normálně se nechválím a na 99% svého jídla a dortíků dokážu najít spoustu věcí, které měly být jinak, ale tohle bylo sakra dobrý a rychlý.

2 velké hrsti čerstvého špenátu (ale jistě dobře poslouží i mražený)


2 odměrky ovesných vloček
1 vajíčko
1/2 odměrky lahůdkového droždí
sůl, čerstvé bylinky
česnek

kozí sýr

Špenát jsem spařila a promíchala se ostatními ingrediencemi. Podle potřeby jsem přilila trošku vody, do klasické hustoty lívancového těsta a pak jsem lívance opékala do zlato-hněda.

Já jsem si na lívance dala kozí sýr a spolu s miskou lupení měla skvělý oběd, ale určitě se k nim hodí spoustu další potravin, jako je avokádo, zastřené vejce, hummus, normální sýr/mozzarela, ...

Komentáře

Oblíbené příspěvky