Přeskočit na hlavní obsah

Zajímavé

Run Berounka run - další závod z druhé strany

Když jsem na konci srpna pomáhala na Labi, bylo naprosto jasný, že ráda přiložím ruku k dílu i na dalším Mírově závodě. Na run Berounka run .  Jestli Labe kopíruje Vltavu, tak Berounka je originál. Šest běžců, šest úseků. Šest (víceméně) trailových půlmaratonů. 130km a nějakých 3000m převýšení. Na Labi jsem si zkusila trochu svých organizačních schopností a naplánovat předávky, přes noc na ně pomáhat rozvézt stany a na dvou předávkách (a kousku) být. Mluvit s běžcema, s ostatníma dobrovolníkama, hodně telefonovat, řešit problémy. Nespat. Víkend, kterej jsem sice dospávala asi dva týdny, ale zároveň z něj fakt dlouho žila.  Berounka byla jiná. Ale zase skvělá. A stejně jako na Labi se plány měnily z hodiny na hodinu. Původní plán byl kontrola dvou úseků a předávka, ale i to se změnilo. Pátek. Okolo třetí hodiny mě vyzvedává Pavel, další dobrovolník, se kterým jedeme kontrolovat dva úseky. Vzhledem k času tuším, že mě čeká víc běhu, než jsem chtěla. Ve čtyři fasuju fáborky, pár

Proteinové lívance

Nikdy jsem moc proteinovému prášku nepřišla na chuť. Což teda neznamená, že jsem ho nepila - logika. Ale protože nejsem zrovna milovník masa, tak jsem hledala způsob, jak zařadit zvýšit příjem bílkovin.
Kdysi jsem si na zkoušku koupila směs na proteinové palačinky. Odměrka směsi, trochu vody nebo mléka a svačina nebo snídaně byla na světě.
Proč ale kupovat směs, když mi stačí jen protein a vejce? Přiznávám, lívance nebo palačinka z proteinu patří k mým hodně oblíbeným snídaním nebo sladkým svačinám. Takže je často střídám s kaší a nevadí, že mi zaberou možná o chvilku déle než samotné vaření kaše.
Většinou teda dělám menší či větší lívance, protože i když i ujede ruka a těsto je tekutější, tak lívance lépe obrací, než když dělám velké palačinky.



Samozřejmě těch kombinací je zase spousta. Ale tohle je ten úplně základní recept, který pak lze velmi snadno změnit.

odměrka proteinu (já používám rostlinný) - tentokrát vanilkový
1 vajíčko
špetka skořice
trocha mléka (do konzistence palačinkového těsta)

tvaroh
arašídové máslo
banán
kostička 90% Lindt

Další možnosti a obměny:
-kakao
-nasekané ořechy
-semínka (lněná/chia)
-1:1 s ovesnými vločkami


Komentáře

Oblíbené příspěvky